Conceptontwikkelaar:
Wim Honders.
Wim Honders is een conceptontwikkelaar en een bladenmaker. Hij is gespecialiseerd op het gebied van beeldcommunicatie en branding. Ook is hij co-auteur van Relatiemedia. Hij geeft zelfs nog colleges op Inholland, school of communication and media.
Hij is belangrijk omdat hij veel invloed heeft door de concepten en de tijdschriften die hij heeft ontwikkeld. Hij verzorgde bijvoorbeeld een internationale co-editie van het World press photojaarboek en hij was werkzaam voor de educatieve afdeling van het Rijksmuseum.
Zijn kracht ligt, naar eigen zeggen, bij het veroveren van nieuwe markten. Dat is ook de reden dat hij een transfer heeft gemaakt van Hulskamp naar Bourgonje. Zijn taak bij Bourgonje is om grote accounts aan het bedrijf te binden. Dat is een grote uitdaging, maar die gaat hij graag aan.
Ik heb voor Wim Honders gekozen omdat zijn kracht bij het veroveren van nieuwe markten ligt. Dat vind ik knap, want ik zou dat niet zomaar kunnen.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten