Hallo allemaal,

Welkom op onze weblog!

Wij zijn een groepje studenten van hogeschool INholland. Ons groepje bestaat uit Daniel, Kara, Marisa, Sharmaine, Saar en Maartje.

Onze opdracht was het analyseren van trends, concepten en conceptlanceringen, en het leek ons leuk om dit alles in een weblog te verwerken.

Het resultaat ziet u hier voor u.

We vonden het een zeer interessante opdracht om te doen en hebben er veel van geleerd.

Veel plezier met het lezen van onze weblog.

Reacties en tips zijn altijd welkom.

Groetjes

Het B-right team!



vrijdag 10 september 2010

Saar: Trendwatcher

Faith Popcorn
Faith is van mening dat de bedrijven die er beste in slagen om over 10 jaar hun marketing op vrouwen te richten, marktleider zijn van hun gebied. Ze noemt deze trend evaluatie. Ze heeft voor deze trend ook een boek geschreven waarin staat wat de vrouwelijke consument écht raakt en hoe bedrijven een goede en winstgevende relatie met de vrouwelijke consumenten maakt.
Ze ziet ook het probleem dat de marketingwereld wordt gedomineerd door mannen en dat ze moeite hebben met erkennen dat vrouwen anders benaderd moeten worden dan vrouwen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten